Varför blev jag socialpedagog och ungdomscoach?

Min hemsida har funnits sedan hösten 2008 och det har blivit närmare 800 inlägg. Har man läst många av dem, förstår man vad mitt syfte/budskap är. En paneldiskussion i Almedalen har sammanfattat exakt det jag pratat om ända sedan start. Läs artikeln som även beskriver exakt den anledningen till varför jag är Socialpedagog och Ungdomscoach.

Kom ihåg att det är tillsammans som vi förändrar! Samhällsproblem ska inte bara eldsjälar ta ansvar för!

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

